Tema: Re: Beretukams
Autorius: angel dark
Data: 2017-02-20 09:36:44
nenoriu cia juokaut, kad zinau tik tris amatus ten stalius, puodzius,
ir kalvis....ar ten batsiuvys....
as ne amtininkas, as kareivis.
kai stojau i aukstaji pas mane buvo trys variantai karo akademija,
dailes akademija ir fizika.
buvo toks filmas apie sparta atrodo ir susitiko dvi armijos,
ir vieni klausia kitu kas tu toks jis sako as kalvis, kitas sako dar ten
puodzius,
ir jie klausia o kas jus ?
ir visa armija atsako - mes kareiviai !!!
as dirbt negaliu, man ner kantrybes.

"Gediminas"  wrote in message news:o8e4v8$sv6$1@trimpas.omnitel.net...

O jei taip pabandzius be visu froidu, genetiniu bei psichoanalitiniu
ipatumu nagrinejimo? Gal lengviau butu rasti megiama amata?