Tema: Re: Obama perdave Trumpui telefonspyniu kodus
Autorius: svyt
Data: 2017-02-17 20:29:37
O kuo tau nepatrauklus tie nacionalistiski debilai? Jei tu apie
 pravyj sektor jie surinko dvigubai maziau balsu nei musu
 tomasevstvinikai, ir dumoj berods tik 3 proc. Del ju vadint visa
 Rada nacionalistiska yra nerimta. Iki 2010 metu, kol rusija
 neskyre pinigu "rysiams su visuomene" uzsinyje tu vatniku ir
 nebuvo, nebuvo su kuo gincytis. As tik susimastydavau kodel tokia
 didele suma apie tuos metus tam skiriama, ko norima, ir kodel
 idiotiski komentarai delfyje sulaukia tokio palaikymo.
Ukrainos karas parode su kuo mes turim reikala, ir labai suvienyjo
 lietuvius, as pats buvau apolitiskas, taika ir ramybe iskelia i
 pirma vieta ekonominius dalykus virs nacionaliniu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/