Tema: Re: Trumpas pasveikino su artejancia vasario 16
Autorius: Gintas
Data: 2017-02-10 14:53:19
Apie ka cia tamsta?

Klaipediskiai nesiunte savo delegacijos traukiniu i Vilniu saules parvezti, kad kad lietuviai vaziavo i Maskva. Klaipediskiai netrauke buriais i referenduma, kaip kad ejo krymieciai.
Klaipediskiai buvo prie Lietuvos prijungti lietuviu karines operacijos metu-tai juk negincijamas faktas?

Tad sakyk, kad daugiau okupuotas -lietuviai , siunte iskiliu zmoniu  delegacija i Maskva, kad juos prijungtu, ar klaipediskiai, pas kuriuos nakti lietuviai  atejo ir prijunge nei klause, nei prasyma is ju gave, nei referendume surenge?

Klausimai paprasti, bet atsakyt i juos liezuvis sunkiai apsivercia? Koks skirtumas-kokia buvo anglu ar prancuzu nuomone Klaipedos prijungimo atveju?  Normalu, kad klaipediskis priklausys tai valstybei, kuriai anglai ar prancuzai pritars? O jei koks anglas tamsta kokiam Somaliui su visa troba ir ganykla atiduotu? Zjb?