Tema: Re: DI
Autorius: dicksukers
Data: 2017-02-02 21:51:22
> Emigrave es viduje nera prarasti zmones nei lietuvai nei sau

mitas. Emigrave persikryzmino su spalvotais, ar net tais paciais slavais,
jie garantuotai prarasti zmones. Jie jau desimtis metu yra ju kulturos/
ekonomikos/visuomenes dalis - ne Lietuvos.

>Is vilniaus nieks neemigruoja

kas man is to? vistiek i santariskes eiles virs 2 men, o ir visur kitur
turi atejes min 10e padeti ant stalo. Aisku galima be eiles eiti i
medcentra uz brangiai(pas tuos pacius gydytojus, kurie o stebukle, jau
buna neuzimti eileje...)

ir uz visa tai as moku daugiau nei 50% pajamu.