Tema: Re: Gal kam nemokamo gydymo?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-02 21:19:02
Kiekvienas dirbantis sumoka daugiau nei gauna, kiekvienas
 dirbantis islaiko ir pensininkus, ir pasalpinius, ir gydytojus,
 mokytojus, kelininkus, policininkus ir kariuomene. Savanoriskai
 islaikome ir statybininkus ir baldininkus, automobiliu ir
 kompiuteriu gamintojus. Mes gyvenam visuomeneje, darom ka
 geriausiai sugebam ir nori nenori stipresni remia silpnesnius,
 mokam pinigus savo saugumui. Demokratija yra daugumos valdzia,
 bus taip kaip nuspres dauguma, ir nori nenori tenka taikytis prie
 daugumos. As pvz irgi noreciau laisves vazinet girtas, ant 120 po
 vilniu, bet deja, turiu derintis prie kitu ir to nedarau. Tai
 apribota mano laisve, ar ne?

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----