Tema: Re: Zombiu mazeja
Autorius: dicksukers
Data: 2017-02-02 19:07:40
o paziurek pvz koki Lincoln 2012 originalo kalba, tada gal dashus kodel
nesubtitruoja. Per LRT maciau pora su dviem kalbom ir titrais, bet tai
kas siais laikais ziuri lietuviskus kanalus? Lietuvos talentai, x-
faktorius, duetas su zvaigzde? gal juokauji...

Linas Petkevičius wrote:

> Todel ir transliuoja daugiausia su vertimu.
>
> Man tai keista, kodel anglu kalbos niekada nesubtitruoja - kastai kiti?
> Ar bijo atbaidyti ziurova, kuris niekada anglu neismoks, o titrai per
> sunku?
>
> "Barzdukas"  wrote in message news:o6tkrc$tpp$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Realiai Kaune, jaunesni nei 30 metu, rusiskai visai nesupranta.

mazejanti-rusijos-televizijos-kanalu-populiaruma.d?id=73614950