Tema: Re: Vel tas SGD
Autorius: senis
Data: 2017-01-31 12:49:14
> Ji taip pat abejojo duonos kainų pagrįstumu. Ekonomistė paaiškino, kad
> duonos kepalo kaina susideda iš daugelio dalių, tarp jų – ir grūdai, kurie
> Lietuvoje pakankamai pigūs. „Apie 30 proc. sudaro dujų kaina. Jeigu
> perkame brangesnes dujas nei latviai, tai automatiškai kelia savikainą“, –
> sakė ji.

Pavasari pavaikstau su baleika po lauka ir pasiseju grudu...
Rudeni kai kula aplink ukininkai, paprasau nukula ir mano...
prisipilu aruoda, turiu maza elektrini maluneli, susimalu miltus...
turiu senelio palikimo duonkepi peciu vidury grycios ir duona uzsimynkau ir
kepu pats...
ir dar ziema ant to peciaus guliu su plansete ir ziuriu kas vyksta
globaliame pasaulyje...
o kas ten kiek kainuoja parduotuveje...man giliai dzin,
nes apart dektuku ir aliejaus (nes to pasigamint pats negaliu) as ten nieko
daugiau neperku...
viskas ka as valgau, uzauga mano darze....ir viska susidedu sklepe...

niekada nesupratau, kodel zmones dirba del pinigu, kuriuos isleidzia tam
paciam maistui...
galima dirbti tik sau ir tiek kiek tau to maisto reikia...