Tema: Re: Kas ta Rytu auditorija?
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-28 13:23:00
Daugybe kartu cia esanciu klausiau, pagal kokia sutarti Klaipedos krastas priklauso Lietuvai. Apart tvirtinimu, kad niekas pretenziju del Klaipedos krasto nereiskia, atsakyt konkreciai i si konkretu klausima nieks nesugebejo.

Siaip, istorikams, tvirtinantiems, kad Klaipedos krastas Lietuvai priklauso pagal Klaipedos konvencijos sutarti, reiktu primint, kad :

2 konvencijos str. nustatė, jog Klaipėdos kraštas Lietuvos valstybėje bus atskiras autonominis vienetas, turintis įstatymų leidybos, administracinę, juridinę bei finansinę autonomiją.

https://lt.wikipedia.org/wiki/Klaip%C4%97dos_konvencija