Tema: Re: Tegyvuoja Romos Imperija!
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-01-21 13:44:11
Aš nemėgstu grybaut, net jei man primokėtum.
Skaitau, kad tai atavizmas - meškeriojimas, grybavimas, medžioklė ir panaši
uinia. Pirmykščių žmogų užsiėmimas

"Niccolo"  wrote in message news:o5vbf5$7qg$1@trimpas.omnitel.net...

blet kai imerki meskere, tai is karto gaidys prisistato, o kai blet bomzu
ordos kasa grybus, ar grebia uogas kibirais tai matai jam blet
kapitalizmo fundamentas. Gal tu oxujel Zenia?