Tema: Re: Tvora - vilties simbolis :D
Autorius: svyt
Data: 2017-01-17 22:08:06
Kieno nac saugumui? Galingiausiai rusijainkazkas grese? Nebutum
 subpapildoma chromosoma suprastum, kad jei jav noretu ta rusija
 butu plikom rankom paemusi 1994 metais.
Be reikalo to nepadare,
 ar bent normalia kontrole ivedusi kad banditai neuzgrobtu
 valdzios.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----