Tema: Re: Vatiniai
Autorius: Juozas didzioji K.
Data: 2017-01-15 14:17:32
pareiske audrys, nes tyliai to padaryti, tiesiog, na niekaip negalejo
perjunge mane kaip CNN > PTP planeta savo priperstam kambary, po to isejo
parukyti ir paspjaudyti ant bendros laiptines slenkscio...

pasijauciau kaip nuteistas kokio nors superteisingo rusijos teismo,
tas teisejo audrys'aso plaktuko i stala kaukstelejimo garsas mane
tikriausiai persekios iki gyvenimo galo, tikrai niekam nelinkiu to
patirti...

nors... tikriausiai kad pamirsiu greiciau nei paskutini savo suns
nusisikima, toks jau tas gyvenimas, kiek daug visokiu audrys'asu zmones
pamirsta tiesiog kaip pernykscio bezdalo kvapa :((