Tema: Re: Matyt mesyte baigiasi ......
Autorius: Audrys
Data: 2017-01-08 13:13:29
o manai, kad jiems (ir visai saliai pagal skverna) tik veliavycio truko?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

gali mesytes kaimynui nupirkt, jeigu manai, kad jam tik to ir truksta. gali
ir nieko nedaryt.

"Audrys"  wrote in message news:o4t6i1$6h7$1@trimpas.omnitel.net...

tai ka man daryt, kad pasakecios gale moralo nebuvo, kaip teisingai suprast
..... ar tai turejo buti "tik remadami lietuvos veliavu gamybos pramone
lietuvoje (ne kinijoje) pakels ekonomika"?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Neteisingai supratai.

"Audrys"  wrote in message news:o4t64c$6de$1@trimpas.omnitel.net...

daud raidziu, bet supratau, kad tikrai px ta mesa - svarbiausia veliavos.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

O kodel reikia rinktis tik viena? Negalime dirbti ta kryptimi, kad turetume
ir viena ir kita?

Pas mane kaime be mano penki kiemai. Lietuviu - tik vienas. Per N metu NEI
VIENAME kaimynuname svenciu progomis nekeliamos veliavos - net tada kai
privaloma, "iba nehuj". Pries praeitus naujus metus prasiejau kaimynus, lyg
tarp kitko paklausiau, kas ir kaip su tuo klausimu. Kadangi kaimas gudus
(kadangi nelabai saugaus - kai kas is newsu gali paliudyt), atsakymai
paprasti -

ai nezinom, kada kelti,
nezinom kur pirkti,
neturiu kur laikyti,
pirma karta girdi apie tokia tvarka,
apie tai niekada negalvojo

Ir panasios versijos - o jei trumpai paprasciausiai apie tai negalvoja.

5 veliavos ir du laikikliai namams kurie ju neturi atsiejo apie 80 EUR.
Kaimynai nieko nesuprato, bet veliavas prieme ir padekojo. Vieno kaimyno tik
paprasiau, kad padarytu kotus ir prisuktu laikiklius. Sujudimas buvo visam
kaime antra kaledu diena. Issiaiskinom, kad nelabai zino, kada ir kaip ta
veliava kelt, bet argmentu - bybi dejom, Landzbergis nedave mesytes - nebuvo
nei vieno ir tikrai ne is mandagumo. Sutarem, kad pries sventes uzeisiu
primint (proga bent pasimatyt su kaimyu ir pasveikint), viena veliava
pasaugosiu pas save (namas senas, dregnas, klientas pageriantis - pats
prisipazino, kad pragers), o viena pakabinsiu uz kaimye, nes ji sena ir pati
to negali.

Eksperimentas (ar kaip tai pavadinti vyksta jau metai su trupuciu). Pirma
karta kabinom per sausio 13, paskutini per siuos naujus metus. kad neuzmirst
nueit - susivedes į kalendoriu. Su kaimynais per ta laika uzejau pasikalbet
11 kartu. Tai yra 55 kontaktai - daugiau nei bendras susitikimu kiekis per
ankstesnius 10 metu.

Sakai reikejo mesytes jiems nupirkti?