Tema: Re: Choro dalyviams
Autorius: Gadaminas
Data: 2017-01-04 13:05:46
kazkada ussr labai garbino ne tik vokieciai, bet ir kiti supuvusiu vakaru
komunistines pakraipos zurnalistu. Pagal ju nuomones politika nevyko ir
nevyksta. Jei paciam labai idomu ka koks kgb paverbuotas parasliavoja-tai
dek i sirdi..

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o4ih30$42h$1@trimpas.omnitel.net...