Tema: Re: del Vilniaus krasto klausimo.
Autorius: Gadaminas
Data: 2017-01-04 08:07:02
man tai labiausiai norisi rasiejos carputleri keisti. Juk kazkada lienynas
susaude carus ir rasieja dar 100 metu minejo toki dideli ivyki:).  Gerai
butu kad pasikartotu. Sako istorija cikliska.  Ax tiesa, kaip gintai ziuri i
si istorini ivyki? Bet tyles kaip maryciai melnikaiciai apie tai...:)

"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o4dvgr$dvo$1@trimpas.omnitel.net...