Tema: Re: Brazauskas: Dugnas - tai fantazija publikai nuraminti
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-24 12:08:28

> individualiai mes ne tokiu tragediju galim pavadint, tai paaiskes tuoj kad
> bulkute kainavusi 1.5 lito zmogui kainuoja aukso luito kaina. Bet ziurint i
> bendra vaizda matau kamscius, daug zmoniu kabakuose centre lakanciu ne
> pigiausius gerimus, dideles eiles supermarketuose ir vidutini atlygi, iki
> kurio tadzikistanui tris gyvenimus vytis.

Gyvenu Grigiskese. Daugiau kaip puse namo sedi be darbo. Aplinkiniuose namuose padetis panasi. Ju paskolos, geriausiu atveju, televizoriui isigyti. Daugumai is ju jau baigesi pasalpu mokejimo terminas. Uzvakar pirma karta maciau kaip atvaziaves policijos ekipazas prie IKI parduotuves ramino "jaunimele". Buvo kvieciamas vienas po kito ekipazai pastiprinimui. Tendencija akivaizdi. Tie, kurie vaiksto i parduotuves, kavines, stovi kamsciuose turetu labai susirupinti, kad po nakties nerado tvoros arba i jo svetaine pro vitrina ivaziavo sunkvezimis ir issiveze LCD. Pas mane name siuo metu dirba GINKLUOTAS krosnininkas. Pries tai dirbo kitame name ir vos neprarado visko - isgelbejo GINKLUOTA apsauga nuo GINKLUOTU plesiku, kuriu grobis galejo buti krosnininko irankiai. Bepigu Nemencines plente kikenti, nes kas 5 minutes kursuoja policijos ekipazas. I Grigiskes policija paprastai neuzsuka....
> Tai stai griztant prie pradines minties - taip, galbut kazkam dabar yra
> laaaabai laaaaabai blogai, bet visumoje jokia cia ne krize. Jei norit
> pajusti kas yra tikra KRIZE, nuvaziuokit i IX forta, paimkit gera gida,
> ijunkit vaizduote, o po to perskaitykit Remarko "Naktis Lisabonoje".
> Isijauskit i tu gaudomu-saudomu kaili, ir tada suprasit ka as turiu galvoje.

Siais laikais tai butu mazochizmas. Ne blogiausiu atvejis pakliuti i Pravieniskes su pilnu islaikymu. Blogiausias atvejis gali buti tiems, kurie sedi kavinese. Kol kas viskas dar priesakyje.