Tema: Re: Prezidentes inauguracija
Autorius: Marux
Data: 2009-07-21 12:36:31
as kaip tik suabejojau, ar tu pats moki skaityt, o jei moki, tai turbut
skaitai, ka pasake visokie pdstai, o ne kas istatyme parasyta
Tas istatymas veikia nuo 2002 metu. Jei neklystu, dabar 4.1 straipsnis
papildytais TIK siais punktais:
> 13) kai demonstruojami paranormalus reiskiniai, sudarant siu reiskiniu
> tikrumo ispudi;
> 14) kuria propaguojami homoseksualus, biseksualus ar poligaminiai
> santykiai;
> 15) kuria iskreipiami seimos santykiai, paniekinamos jos vertybes;
> 19) kai rodomas zmogaus hipnozes seansas;

Kurie is ju uzdraudzia simpsonus, family guy, Brolius milzinus ar Tada
Blinda???
Galima, aisku diskutuot del paranormaliu reiskniu, hipnozes, bet  prie ko
cia cenzura, tu man paaiskink, jei tikrai mastai savo, o ne prisiuta galva.
Istatymas skirtas NEPILNAMECIAMS, ne suaugusiems. Kas cia blogo, jei filmus,
laidas apie pdrstus, hipnoze ir paranormalius reiskinius sudarant siu
reiskiniu tikrumo ispudi bus galima rodyt tik su S raide ir pvz, po 23 val.
Bet kokiu atveju galutinis sprendimas priklauso tevams. Pvz., tu gali leist
vaikam ziuret laidas su S raide ir aiskint apie pdrstzmo nauda zmogaus
sveikatai, nepazeisdamas sio istatymo, kadangi
"Sis istatymas nustato viesosios informacijos, kuri daro neigiama poveiki
nepilnameciu psichikos sveikatai, fiziniam, protiniam ar doroviniam
vystymuisi, kriterijus, jos skleidimo tvarka, taip pat sios informacijos
rengeju, skleideju ir ju dalyviu, zurnalistu bei ju veiklos prieziura
atliekanciu instituciju teises, pareigas ir atsakomybe."

Todel vienintelis tos del sio istatymo sukeltos isterijos tikslas yra
paverst Lietuva antru tailandu, nes vakaruose analogiski istatymai turbut
dar grieztesni