Tema: Re: Audrys foto
Autorius: Evaldas
Data: 2016-12-29 11:19:11
Tavo isplautos ir isdziovintos smegeneles mano, kad pavadinti elektriku - tai izeidimas?
OK, izeidinek mane taip ir toliau.
Jei ir toliau taip stengsies pas tave nauju metu nakti ateis diedas morozas (o gal reiketu rasyt marozas?) ir atnes vengrisku konservuotu zirneliu ir tualetinio popieriaus kaip senais gerais laikais.

Kaip smagu tyciotis is vatniku, jie kaip vaikai nesupranta, kad kuo daugiau atsikalbineja tuo juokingesni ir apgailetini darosi :)