Tema: Re: klausimas
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-29 08:50:13
vatinis tai tu. Paziurek vatinka praplysus ir vatiniai sparniukai 
formuojasi...



"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų 
pranešime:o41f2h$7s4$1@trimpas.omnitel.net...
> Saunuolis vatini! Reik, reik tuos lietuvius informuot, kaip pilotuot 
> tinkamai tuos TU-154. Gal kada pravers :)
>
> P.S  Mano masinytej sankabos ir stabdzio pedalai labai panasus. Vienas 
> salia kito. Jegos juos nuspaust irgi daugmaz vienodai reikia. Tai kas cia 
> per vokieciu ergonomikos  "kosiakas"? Juk galiu vietoj stabdzio sankaba 
> nuspaust, jie viska daryti masinaliai?
>
>
> "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag 
> news:o41c0v$795$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2016-12-28 23:36, tomasz wrote:
>>> https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_cockpit#/media/File:Airbus_A380_cockpit.jpg
>>> http://www.airliners.net/photo/Aeroflot/Tupolev-Tu-154/398717
>>>
>>> visi klausia kodel nukrito...
>>> klausimas turetu buti kitoks- kodel taip ilgai skraide..
>>>
>>>
>>
>> He he, geras cockpit'ų palyginimas :) Faktiškai, starwarsai vs šikinykas 
>> :)
>>
>> Gana reali versija:
>>
>> http://by24.org/2016/12/27/russian_tupolev_154_pilots_confused_flaps_and_gears_controls/
>>
>>
>>