Tema: Re: Maidanas Lenkijoje
Autorius: RaR
Data: 2016-12-18 10:38:37
Beveik visos šalys visur turi politinių interesų. JAV, kaip ir daugeliui
demokratinių šalių, taip pat ir man asmeniškai, daug labiau patiktų
demokratiniu keliu žengianti Ukraina, besiintegruojanti į Europą. Jei
ten būčiau važiavęs, gal ne tik bulkučių nuvežčiau. Vis tik bulkučių
dalinimą kažkaip sunku prilyginti tiesioginei karinei agresijai. Bet kai
apie politiką samprotauja silpnaprotis, neįmanoma nuspėti ką jis gali
palaikyti svarbiu politiniu įvykiu.