Tema: Re: "Prasivedintojas" priejo liepto gala
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-13 09:40:08
nesivelk. Tokie durneliai kaip gintai ir audriai tikrai "zino", kad
sovietinis rezimas i nieka nesaude ir nieko nekankino, nekiso i beprotnamius
, neveze i sibirus. Jie kalba apie nauda, kuri buvo mums:) Je je.Ir ukrainai
labai naudinga kai maidane juos skerde. Net labai. Idiotu logika ir tiek.

"RaR" <RaR@rr.lt> parašė naujienų
pranešime:o2e8hn$kpj$1@trimpas.omnitel.net...