Tema: Re: Šaudymas į minią sausio 13-tąją
Autorius: Tomas
Data: 2016-12-12 22:40:27
Toks G.Lucas "Zvaigdziu karus" parashe, o svedas tegul atvyksta prie bokshto ir savo akimis pasizhiuri - kur bokshtas, kur namai, kur pylimo kampas, o kur zhmones krito. Nereikia dideliu balistikos specu buti, kad pabandyt ishvest ant tiesiuju trajektorijas ir suprast, kad jo knyga niekaip nesusijus su realybe.