Tema: Re: D?l si?lymo pakarti tokias kaip Milda Barta?i?nait?
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-09 17:27:51
siaip tai siulau nekreipti demesio. Nesuprantu kodel kazkas kraipo usus i
jos bukaprotystes. Butu smagu, jei gyvenimas tokias protinguoles pamokytu.
Kaip rodo praktika kartais taip nutinka. Juk smagu buvo, kai kazkada
kgbistai sueme savus ir saude.

"terksle" <ciupk@bolta.lt> parašė naujienų
pranešime:o29fq4$q62$3@trimpas.omnitel.net...