Tema: Re: Ar Putinas pedofilas?
Autorius: RaR
Data: 2016-11-29 14:48:04
Paskutinis buvo, kai jis apie geografją postringavo - parinkti tokie
mieli berniukai, o jis taip su jais švelniai, žaismingai, kažkaip
atsigauna žmogus, pralinksmėja. Arba kaip per vieną rugsėjo pirmą, kai
jis tokį dviprasmišką katiną ant lentos nupiešė. Na, gal jis jokių blogų
kėslų neturi, jam tik šiaip patinka tie berniukai, o aplinka tai žino ir
jų jam pakiša. Kažin, ta Kabajeva - Kremliaus paskleistas gandas ar iš
tikrųjų kažkas tarp jų yra?