Tema: Re: takuju stranu prasrali...
Autorius: Gintas
Data: 2016-11-24 12:07:44
kontekstas toks, kad atgavusi nepriklausomybe, Lietuva per tuos metus, skola nuo nulio uzaugino iki tokiu skaiciu, kad vien ja administruoti Lietuvai kainuoja 600mln euru i metus! O daugelis cia dziaugiasi, kad skolinames ir linksmai gyvenamame is tu skolintu. Ir susierzina , jeigu kas primena, kad skolas siaip jau reiktu grazinti.... Ar neteks Lietuvos ispardavinėt? Biudzietas taigi vis deficitinis?