Tema: Re: Pesciuju tako remontas pagal gost-a
Autorius: tomasz
Data: 2016-11-07 17:24:25
 tai sakai krikscionybe yra vertinga pati is saves?
kad ir 200 metu po kriksto, vistiek mongoliskas kraujas savo daro.

o tokie dalykai, kaip pirmoji europoje konstitucija, vieni is seniausiu
universitetu siaures ir centrineje eurpoje nieko neverti?
ruskelis kad ir apsikrikstijes, universiteto dar ilgai neturejo.

--

t.