Tema: Re: Apie sargius
Autorius: svyt
Data: 2016-10-14 11:58:01
As dar ir knygas skaityt moku, pabandyk patiks, ewkomenduoju
 markso "kapitala" suprasi kas yra komunizmas ir kuriose salyse jo
 daugiausia. suprasi ir kodel. man strigo viena fraze, tai
 naturali santvarku kaita, feodalizmas virto kapitalizmu, paskui
 socialdemokratiniu kapitalizmu ir naturaliai ateity virs
 komunizmu. as tuo tikiu ir esu komunistas, siuo metu, mano manymu
 musu visuomene tam dar nepasirengusi ir manau laikas suteik
 verslui kuo didesne laisve lietuvoje, aisku, ir kuo didesnes
 baismes kysininkams iki susaudymo, nes jie iskreipia ekonomika,
 privercia zmones zudytis.
Komunizmas bus, be ne po revoliucijos,
 o palaipsniuj, negali santvarka persokt per kazka, va rusai bande
 is feodalizmo i socializma (susvelninta kapitalizma, kur
 kapitalas keliu zmoniu rankose)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----