Tema: Re: Naujas pavojus Rusijai!
Autorius: svyt
Data: 2016-10-14 10:37:20
Tai tik 1 proc rusu kazkas naujo buna, visi kiti... dar, rusija
 nevienalyte, uz Vladimiro pervaziavus upe oka, viskas kitaip,
 zmones tarpusavy rusiskai nesneka, ir sodybos neapleistos ir
 matosi tvarkos daugiau, pakeleje nesivoliuoja nukirsti uosiai,
 svariau. Etnine rusija tik apsileidusibe proto, ju okupuotos
 zemes normaliau, ir patys jie ten sneka, noretume atsiskiet, bet
 kas leis, subombarduos kaip grozna, va kazkuris ten
 gubernatoriaus sunus, pasnekejo biski jis ar tevas, ir nukrito
 lektuvas su juo, nukris ir su marcia, anuku, jei dar laidys
 liezuvi.
Leninas, pvz, jo sali rusai buvo tik 40 metu okupave, normalu, kad
 rusu nekente, ar gruzinas stalinas. Jiems rusus zudyt... tai kare
 kaip kare. Buvau uljanovske, ten mus gerbia dauguma.
Sovietmeciu apklausose ir as rasydavau ka reikia, pabandyk parasyt
 kad nemegsti tarybu valdzios, nei i aukstaji pakliusi, nei buta,
 automobili gausi, tas dabar rusijoj, apklausos su tokiais
 procentais tik is baimes, kiek pasneki su rusais valdzia keikia
 labiau nei pas mus, bet pas juos tas uzmusantis beviltiskumas,
 kad neimanoma kazka pakeist, isitikinimas kad ukrainai amerika
 padejo, o mums kas pades? Galima pagalvot mums amerika kadaise
 padejo, paskutine pripazino nepriklausomybe, stabde del NATO
 viska patys issireikalavom.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----