Tema: Re: verks gintai su audriais
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-10 21:57:21
Bronco rašė:
> On 2016-10-10 21:08, Laimis wrote:

> Šiaip, aš nemoralizuosiu temoje "gerai ar blogai" padainavo, tik
> pastebėsiu, jog ten visai nebūtinai liberalai buvo. T.y. kažkas stovėjo
> paliuobęs prie baro ir padainavo. Jog ten ne Šimašius dainavo, tai

Kad Steponavičius nereagavo (nesugėdino/nesudrausmino), tik šypsojosi
(nors paskui, gal susivokęs, iš karto pasiplovė iš kadro), tai — matyti...
Mažų mažiausiai, tai garbės tokie bajeriai nedaro.

> O ką rusai apie tai parodys per savo ZomboTV kanalus, mums irgi be
> skirtumo, nes vis tiek ką nors blogo sukurptų ir iš mūsų tyčiotųsi.
> Nieko naujo. Galime ir toliau jiems Bremeno muzikantų dainas traukti :)

Tai tokie išsišokimai yra pati geriausia medžiaga; nereikės net nieko
kurpti, tik paleisti įrašą apie kultūringąjį partijos, kuri gal net įeis
į valdančiąją daugumą, elitą...
Žodžiu: slydis ant banano žievės su apsivožimu lygioje vietoje...