Tema: Re: Vsikas demokratijos vardan
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-03 00:20:25
Ishsisukineji nuo mano uzhduoto klausimo, bobos jam kazhkokios, paskutinis smegenu vingis. Prie brezhnevo gimiau cia, kaip mane ishvezht, su laiko mashina? Tu negerk tiek priesh pirmadieni, atsakyk. Beje ar zhinai, kaip puikiai sirpsta ir snuki augina liandzbergas ish tavo sunkiai suneshtu piniguciu? Va nesenai rode reportazha kaip jis turistauja, Indijose lankosi, shypsosi sau patenkintas.... Ir tai tavo deka, tavo pinigais.