Tema: Re: GOST
Autorius: Audrys
Data: 2016-10-02 13:44:43
pagal istatyma nieko. bet kazkodel zmones bijo ir nemanau, kad durnai daro.
tu sprendi pagal savo gana nepriklausoma padeti, o mazesniuose miestuose ir
jei dar valstybinej tarnyboj - geriau savo paziuru atvirai nereikst.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

ir kas buna tiems, kurie pasako,kad nelojaliai balsavo?

"Audrys"  wrote in message news:nsqh9u$mlk$1@trimpas.omnitel.net...

apie tendencijas dar lyg ir mano, kad gali sakyt. ne taip kaip paziuros,
sunkiau prisiut nelojaluma.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Gali ir neatsakyti - jie priprate prie mano juodo jumoro.

O tai kaip tu atsirenki - exit polai meluoja, o va apklausa paie gyvenimo
kokybes tendencijas - viskas ok?

"Audrys"  wrote in message news:nsqfb9$m0o$1@trimpas.omnitel.net...

manai vaikai atsakys?
kaip tai lietuvoj po vieno karto nebedaro "exit poll'u" ...... nes buvo toks
fiasko, kad konservai pirmavo tipo trigubai, o gavos atvirksciai - trumpai
snekant, nieks cia atvirai I tokius provokacinius klausimus neatsakineja.
nedurni.