Tema: Re: Hillary for prison!
Autorius: nelabs
Data: 2016-09-30 08:05:10
youtube transliacija, Clinton ziurovu skaicius vs Trump: 400 vs 16 000.

dar neaisku koks vaizdas bus prie balsadeziu, bet internete vaizdas
aiskus.
p.s: kad ir koks baisus Trampas, Crazy Hillary baisesne.

jei Trampo rally dar pora kartu imanoma paziureti(kol ismoksti
atmintinai), tai per Crazy Hillary uzmiegi jau per pirma.

> patyrusi ir daug žinių turinti politikė

yeaaah, grazu ant popieriaus, doesn't work in reality. Jei jau taip butu,
tai zmones rinktu profesorius i seima.

Trumpas.