Tema: Re: Vel kremlinai meluodami susimove
Autorius: Audrys
Data: 2016-09-25 19:26:59
gal tu nebandyk neturedamas smegenu daryt loginiu isvadu?
bet ir neturejimas ko tvarte veikt - sedi nagrineja mano ip, nagrineja mano
komentarus delfyje, pagal tai kaip suprantat viens kita is puses zodzio apie
mano komentarus - tai bent keli sedit tam paciam tvarto garde.

"arunazz"  wrote in message news:ns8qih$ct6$1@trimpas.omnitel.net...

keista, kad tu kiaura para is to pacio TEO IP rasineji. Bedarbis? Tik uz
rasinejima seimininkai moka varganus medinius rublius?