Tema: Re: Apie vamzdi Neries pakranteje
Autorius: svyt
Data: 2016-08-13 16:56:59
Ir manau, sitas tikslas pasiektas, iki to vambzdzio neries
 krantine buvo dzin, dabar kloja naujas plokstes tvarko, tai tapo
 prioritetu. man tas vamzdis irgi nepatinka, bet pagavau autoriaus
 minti, kodel jis stovi, arba man taip atrodo, gal autorius maste
 paprasciau. Bet tai vieta, turbut 1 vietoj, kur visi atvyke
 vilniun fotkinasi.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----