Tema: Re: Ar jau pasiruose dirbti 8 val. i menesi ?
Autorius: klausiu
Data: 2016-07-11 12:22:51
On Sat, 09 Jul 2016 16:45:49 +0300, svyt wrote:

> Uz tai mano vaikas eina i darzeli, kitas i mokykla, as i
>  poliklinika. Kai kaimynas garsiai klauso muzika iskvieciu
>  policija, nereikia kaip sovietmeciu paciam eit ramint, surinkus
>  dar kelis nepatenkintus kaimynus. Tiesiamos autostrados, duobes
>  jau prisiminimas, atvaziavus i rusija nebeturiu instinkto jas
>  stebet ir apvazinet, visas susirenku. Kaip anksciau juokemes is
>  vokieciu nuotykiu lietuvoje. Kieme nupjauta zole...

sovietmeciu irgi galejai visko nusipirkti, svarbu blata tureti.
taip ir Lietuvos poliklinikose, blata turi - gyvensi, neturi ir neduodi
kysio - gali ir mirti ar likti invalidu. Pavyzdziu apstu, net is artimos
aplinkos. Vakar per panorama ar per Lryta aiskino, kad pgl apklausas
sveikatos istaigos korumpuociausios. Kam tuos mokescius moketi, jei
vistiek turi tam paciam gydytojui sumoketi per privacia istaiga, kad tave
priimtu valstybineje?