Tema: Re: Uz ka balsuoti?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2016-07-10 12:29:42
"svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message
news:nlqt85$bfh$1@trimpas.omnitel.net...
> Buvo neblogas vilniaus meras, pradejo tvarkyt vilniu, nesigirdejo
> skandalu, todel ir balsavau uz ji tada, ir nemanau kad taibuvo
> klaida. Dabar, uz ji nebebalsuosiu, dar plius jo draugyste su
> kitu pijoku, is darbo partijos. Konservai del arogantiskos bobos
> ir neaiskaus postu paveldimumo vemt vercia,

Kokia ten boba arogantiska?
Andrikiene (mano manymu uzbaigta idijote). Bet juk lyg ir europarlamente.
Todel ja konservatore laikyti sudetinga. Bet turi savo rinkeja.
Degutiene - nearogantiska, bet visikai tuscia vieta. Bet juk absoliuti
dauguma parlamente - tuscia vieta. Noreti, kad parlamente butu vien
asmenybes butu tas pat kas maitintis vien tik mesa. Asmenybes turetu
sudaryti vienetai. Bet ju negali buti be palikymo komandos. Per visas
partijas galima butu paskaiciuoti kokiu keliolika asmenybiu...
Gal buvusi krasto apsaugos ministre, pamirsau, arogantiska? Na bet ji juk
priklauso svitai. Apmaudu tik del to, kad buvo KAM ministre. Taip ir plauke
kaip sudas Nerimi.

Paveldimumas? Viskas santykinai. Neseniai kile skandalai , kad Gabrielius
pastume i sona keleta nukvakusiu bobu parodo, kad kitose partijose si
problema net nepradeta spresti.

Didziausia perspektyva Lietuvai matau konservatoriu partijoje ir...
socialdemokratu tandeme.

"Vytautas Sinica. Vasario 16-oji - lemtingas pasirinkimas, leides islikti
lietuviu tautai"
3w propatria
- tauta siekia save valdyti, o to nesiekianti, tarkime, galvojanti, kad
geriau priklausykime kam nors, kas mus valdys, kad tik butu materialiai
geriau, sociau ar saugiau gyventi, pagal tarptautine teise net negali
vadintis tauta. Tai tera etnosas... bendruomene.

Kuriai grupei priklauso konservatoriu rinkejas ir kuriai socialdemokratu
nesunku atskirti

"A.Butkus. Nesventas lenku melas"
3w delfi.lt/news/ringas/lit/abutkus-nesve%20ntas-lenku-melas.d?id=39672773
Juo daugiau valstybe daro nuolaidu, juo izulesni keliami nauji ju
reikalavimai ir juo agresyvesnis darosi ju elgesys, iskaitant ir visiska
teisini nihilizma Lenku rinkimu akcijos administruojamose seniunijose.

Pasak psichoterapeuto O. Lapino, "kuo labiau skriaudejas zemina ir
skriaudzia auka, tuo stipriau jis jos nekencia. /.../ Skriaudejas auka
zemina, o pamates, kokia ji nusizeminusi, dar labiau ja skriaudzia: juk
tuomet ji visai neverta pagarbos ir jokios vertes neturi! Taip skriaudejas
itikina save, kad gali elgtis be gailescio: auka isvis neverta vadintis
zmogumi".

"V. Sinica. Draugyste su Lenkija, arba kodel neleisti nelietuvisku
asmenvardziu?"
3w
delfi.lt/news/ringas/lit/v-sinica-draugyste-su-lenkija-arba-kodel-neleisti-nelietuvisku-asmenvardziu.d?id=64470818
Lenkijos reikalavimai Lietuvai kaip strateginei partnerei milziniski - pagal
jos reikalavimus formuoti vidaus kalbos ir svietimo politika. Tai akivaizdus
zenklas, jog nesame matomi kaip gerbtini partneriai, greiciau pagal
geriausias Romano Dmowskio politines minties tradicijas, ziurima, kiek
leisimes spaudziami. Nes spausti reikia tiek, kiek leidziasi.

Taip yra, nes Lenkija moka istorijos pamokas: geopolitikoje jai egzistuoja
tik naudingi partneriai, bet ne draugai, todel is kiekvienos situacijos buvo
ir bus spaudziama didziausia galima nauda paciai Lenkijai. Lietuvai irgi
reiketu greiciau ta ismokti. Geriausia, jei kartu su kitomis nesenos XX a.
istorijos pamokomis apie nuolaidziavimo politikos pasekmes. Galbut tik poros
geru istorijos pamoku ir tereikia, kad is naujo permastytume itin siaurai
"suliberalejusius" nacionalinius interesus, o Lietuvoje sumazetu Kremliui
nejuciomis dirbanciu valstybes priesu.

Isivelimas 2014-04-07 22:12 IP: 78.60.61.66
i lenku primesta polemika del lenkisko rasto, rodo musu politiku
nesubrendima, nekompetetinguma, bukuma. Nesuvokiama, kad reikia skaityti
Konstitucija, o ne tyciotis is jos.

> uz Kubiliu

Na cia jau atskira tema. Kubilius nera konservatorius. Jis liberalas. Gerai,
kad konservatoriai susiprato ir ji nustume i sona. Yra viena liberalais
pasivadinusi partija. Zinant, kad Lietuvoje uz liberalus balsuoja koks 10%
rinkeju tai liberalu ar konservatoriu partija turetu isnykti su Kubiliumi
priesakyje.
Jeigu ne postu paveldimumas liberalu partijoje tai be jokiu abejoniu
konservatoriu partijoje aukstai sedintis kubilistanas turetu pereiti i
liberalu partija. Nepereina, nes visos geros vietos pas liberalus jau
uzimtos. Ir vilties nera pajudinti, nes nera konkurencijos. O jeigu pas
liberalus nera konkurencijos tai jie is principo negali buti liberalais.

> balsuociau, bet tik uz ji atskirai. Apskritai, ten chebra
> prietranku kazkokiu, vien tas gelbetojas Gediminas ko vertas,

Kas per Gediminas? Vagnorius? Sitas su konservatoriais turi tiek pat kiek ir
Paksas.

> teko bendrauti, jei mane laikot prietranka, tai jis net man
> atrodo prietranka, o as siaip megstu but orginalus ir orginalius
> zmones.

Gal pavystom kas didziausi prietrankos?