Tema: Re: Linkejimai musu "tovarisciams"
Autorius: svyt
Data: 2016-06-16 20:21:21
Taip, naciai buvo nusikalteliai, tu juos gini? Nemazesni buvo
 nusikalteliai stalino rusai, tu juos gini? Gal susitaikom? Ar
 ieskom kuris is ju didesnis zmogzudys?hitlerio rezimas ir
 stalino, kuris daugiai nuzude ne karo metu?

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/