Tema: Re: Istorijos tesinys:)
Autorius: anthrax
Data: 2016-06-03 20:14:07
beda tame, kad lietuviskai nesuprantu :))

"Gintas"  wrote in message news:nis7vl$sn1$1@trimpas.omnitel.net...

Banditelis, pats sau leides uzgrobti jega (!) sandeliuka, eme visiems aplink
pasakot, kad jis turis ziniu, kad zmogus ,priglaudes parskridusi dovanota
balandi,  zada kitu balandines pulti. Tipo reik saugotis, sarvuotas duris i
balandines det. Ivaro streso aplinkinams. Tada kaimynai sutartinai pradeda
montuotis šarvo duris. O tada tas zmogelis  atbėga ir sako, "aha, girdejau
tuos skleidziamus gandus apie mane, tai čia tas šarvo duris prieš mane
statot?!! Tada aš privalėsiu isidet. Busim visi vienodai saugus vieni pries
kitus. Visi turesim islaidu, visi knisimes  tas duris dedami. Ar tai gerai?
O jam ir sako: mes desimes, o va tu, nesidek. Pabuk maziau saugus, mes taves
plest neisim. O anas: tai kad ir as nezadeju jusu eit plest, ko cia visi
puolet tas duris det? Pinigo neturit kur det? Mazai skolose paskende? Blogai
sugyvenom, kol tas balandis sugalvojo i namus sugrist? Juk pats parskrido,
nieks jo suristomis kojomis neparsinese.

P.S. Balandis paminetas ne siaip sau. Jisai minimas ir stenogramoje,
padarytoje pabegusio balandzio savininko pokalbio su patarejais metu :)