Tema: Re: Sheip indomu .....
Autorius: Alvidon
Data: 2011-05-25 22:29:09
Istorijoj dar taip nebuvo, kad resursų stoka įtakotų socialinę santvarką.
Nors prognozių kad resursai tuoj tuoj baigsis - visad buvo pilna.
Ir su arkliais didmiesčiuos, ir su akmens anglimi ir su kuo tik nori
(na o jau kad maisto trūks - visad skalambijo). Ale gi realybėj visad
pradėdavo vartot kitus resursus, o tie besibaigiantys taip ir likdavo,
dažniausiai niekam nebįdomūs. Tai viena medalio pusė. Kita gi tami,
kad niekad niekur visuomenė nesusistyguoja pagal kokį išankstinį
ideologinį planą (nu ti komunizmo statymui ar žalumui ar dar kokiai
religijai nešti). Max kas gaunasi iš tokių bandymų - saujelė naivuolių
entuziastų pakloja kelią suktiems bei gabiems valdžios užgrobėjams,
kuriems apart tos valdžios teikiamo kaifo nieks ir nerūpi (pvz. Stalinas,
užgrobes valdžią tami tarpi ir visokių komunistuojančių ingeligenčiūkščių
pastangomis). Visuomenė susistyguoja pagal principą "savi marškiniai
arčiau kūno", tik kaikurių valstybių elitui pripažįstant tai (pvz. anglosaksiška
tradicija), a kaikurių rėksmingai (ir veidmainiškai) tai neigiant (pvz. komunistai
beigis visokie islamistai). Nu a koks rezonas mums rūpintis, kad tų resursų
užtektų ir dar vienodai tektų visokiems lumumboms beigis kitokiems somalio
piratams ??? Vat ką tu paaukosi, iš savo vaikų atimsi, kad somaly negriukai
nebadautų ? Aš - tikrai nieko. Abstraktaus humanizmo era baigiasi, atein
požiūris "humanizmas galioja tik bendras vertybes išpažįstantiems". Ir jis
ateidinėt pradėjo visai ne dėl gamtinių resursų. Greičiau jau multikultūriškumo
fiasko buvo pradžia. Nu bet resursų problemą sprendžia efektyviai ;)