Tema: Re: PHP soap uzklausa - autentifikacija
Autorius: Nerijus
Data: 2012-03-19 12:57:00
On 2012-03-16 13:12, saimhe wrote:

> header() skirtas serverinei daliai. Čia generuoti turi SoapClient
> realizacija, ir būtent HTTP lygyje.
> Jau panašiau:
> http://stackoverflow.com/questions/6179138/soapclient-set-custom-http-header

> Vėlgi replika serverio autoriams. O temos autorius dirba su klientu
> ir greičiausiai pasirinkimo nėra.

	Bet ash nelabai suprantu. Kam tokias nesamones (samapalnas
autentifikacijas) ishvis naudoti. Gi nueini uzhdeti 5 varneles ten kur
reikia, sugeneruoji pora sertifikatu ir turi normalu sekiuriti.
	O dabar, kazkoks pionierishkas marazmas.

	Cia rimtai kazkas tokias paslaugas teikia? Kad HTTP hederius siais
laikais reiktu paciam rankomis formuoti?

	N. M.

	P. S. Cia tiems serverio autoriams. Kartais mane tokios situacijos
tiesiog uzhmusha. Gi ne praeitas tukstantmenis uzh lango. Yra standartai
visokie, freimworkai, tik naudokis.