Tema: Re: PHP Editorius - ka naudojat? koks manot yra geriausias?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-08-24 17:15:19
Reiks radus laiko abu isbandyt manau :) man kazkaip kiek teke java web appletus daryti tai pasilikes buvau prie eclipse butent del to kad rodos ant NB kazkur autocomplete nesuveike idealiai ir tas eclipse kodo problemu solvinimas patiko labai, pvz.

Ne per Refractor pervardink koki klases metoda, tai uzfiksuos eclipse vistiek ir kai mes errorus kompiliuojant pasakys kad ar pervardinti visus kreipinius i ta metoda taip kaip as pakeiciau  (pvz. jei tik pavadinima), ar sukurti nauja metoda (Tiesiog kad solvint errora). Siuo atveju galingoji Microsoft Visual Studio nieko nedarytu, ismestu errora ir daryk su juo ka nori...