Tema: Re: PHP klasės
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-08-23 16:31:10
http://php.net/manual/en/language.oop5.php

Kaip ir visos OOP based kalbos, reikalingas access modyferis, pvz.:

public        - prieinamas visiems
protected   - prieinamas is tos pacios klases ir is klasiu kurios nuveldejo klase kurioje jis deklaruotas
private       - prieinamas tik is tos pacios klases
static         - prieinamas neinicializavus klases, statinis kintamasis

> Class Unit {
>     function Unit() {
>         # ka rasyti cia, kad pasisiekti iki Core klases
>         # kintamojo var? Pirmu atveju tai turi būti "aaa", kitu "bbb"
>     }
> }

class Unit {
    function Unit($core){
        // accessinu core
        $core->Bla!
    }
}

siaip tai perduot reikia reference i kita objekta ar tai konstruktoriuje ar tai per funkcija, bent jau kitaip daryti yra negrazu ir negerai.

Turetu rasytis daugmaz taip (cia is savo paemiau):

class LSVotingPage implements LSTemplate {
 /**
  * Constructor
  */
 function __construct(){