Tema: Re: SQL query klausimas
Autorius: Dainius
Data: 2011-02-25 12:08:09
kad as net nesiuliau nei vieno varianto, nes tikrai manau, kad yra
geriau uz mane ismananciu ir padesianciu sioje konkrecioje situacijoje
ir be reikalo nedalintu patarimu, kurie nei padeda, nei teisingi.
Cia ne taikoma Jums, nes Jus be abejo zinote geriau apie ivarias duomenu
strukturas ir kaip jas naudoti. Deja, man neteko igyti tiek patirties.