Tema: Re: Php ir html drop down box
Autorius: gopas
Data: 2010-03-22 21:09:13
tik su php bus nepatogu. prie pirmo box'o det mygtuka ale "atnaujinti"...pasirinkus
pirmame boxe sakykim lietuva, spaudi atnaujinti ir uzsikrauna tas pats puslapis, bet antrame boxe
jau rodo lietuvos apskritis.

patogiau ir graziau galima padaryt ta pati be mygtuko paspaudimo, tai yra ant pirmo boxo uzdejus
onchange eventa, bet cia jau javascriptas. o dar patogiau uzkraut visus duomenis ir keisti antro
boxo turini, pagal pirmo pasirinkima. jei duomenu daug, tai tada su ajax.