Tema: Re: proc_open velniava
Autorius: Justas Butkus
Data: 2010-02-25 15:01:54
O pasižiūrėk, ar apskritai kuri nors komanda (vVdDpP?) reaguoja iš PHP
kviečiant.

Arba, pažaidimui, susikompiliuok nmap'ą, nmap_tty.cc atkomentavus:
printf("You pressed key '%c'!\n", c);

Gal šiuo atveju nmap'as paleidžiamas non-interactive rėžimu.

Nežinau, pats nmap'as man nepažįstamas.
Ar, tuo labiau, jo darbas su komandomis, tik kiek dabar užmečiau akį -
tas pats tty prisikabinimas.

Iš principo, shell'o STDIN'as atiduodamas programai neturėtų skirtis nuo
PHP kuriamo pipe'o (unistd), kuris turi tuos pačius du galus.
T.y. indeksas - int(0), atidaromas naudojant tapatų sys-call'ą.

--
JB