Tema: Re: klausimas: baneriui skaiciavimas/parodymai
Autorius: isolated
Data: 2010-02-11 16:16:03
nu tai matai kai ir zmonems kurie spamina i pasta rasydami optimizuoja
google reklamoms, kaina tiek ir tiek...
kai paklausi ka pats gali padaryt maziau, t.y. ko nepadarytum pats, ka jie
siulo, jie nutyla.
sioje vietoje is kliento puses ir gali butu paprastas klausimas: ka tokio
padarei, juk paemei gatava toolsa...

anyway jei kas atsilieps kas dare savo sistema, praneskite, idomu gal kokiu
teigiamu sroviu sukelsite :d
   __
   it@tvarkau.lt
   www.tvarkau.lt