Tema: Re: siaip paklausimas
Autorius: Justas Butkus
Data: 2009-09-20 14:45:20
Mano kuklia nuomone lazdos galai:
     o) normaliai paieškai (tarkim 10 laukų, tame tarpe rezultatų
masyvai, sudėtingos (formatavimo prasme) reikšmės, kt.) GET parametrų
parsinimas gali tapti gera galvasope;
     o) sesijoje sudėjus paiešką skauda galvą, jei vartotojas nori
atsidaryti du paieškos langus ir ieškoti skirtingų dalykų, o po to
lyginti rezultatus (aaa, tai sakote atsidaryti dvi naršykles/etc/etc?..)
- nors ir galima perduoti per GET'ą papildomą identifikatorių tai
sesijoje saugomai paieškai;
     o) funkcija send-link-to-results-page (na, kad ir copy-paste
laukelis tam reikalui) galėtų elgtis dvejopai:
         - ar sudėti tai į MySQL'į kaip kokį nors reference'ą į
rezultatus (o ar mums reikia rūpintis, jei po paieškos nuorodos
išsiuntimo pasikeis patys duomenys ir ta pati paieška grąžins kitokius
rezultatus?);
         - ar vis tik sumesti tai į URL'į bei palikti įdomumo ateities
kartoms.

Su tomis sesijomis - žinau žmonių, kurie sako "debilai, nesugeba
paprasto standarto laikytis" (atsiprašau už leksiką - CC) apie žmones,
kurie naudoja sausainėlius sesijos palaikymui, ar dar ką sugalvoja idant
palengvintų gyvenimą (veikiausiai sau, o ne vartotojui).

Gražios dienos. ;)
Pats adreso perdavimas ir .htaccess'as - gera mintis.
Tik aš stumčiau tai toliau, iki route'nimo per patį mod_rewrite, idant
tai apache restart'o metu būtų cache'uojama - vis akimirka procesoriaus
žavinga susitaupo. :)

--
JB