Tema: Re: PHP + Active directory
Autorius: dadada
Data: 2009-08-07 13:44:11
Nu vistiek, kažkaip nesusišnekam. MD5 hashą galėčiau patikrinti, jei jį
turėčiau. Dabar idėja tokia, kad man reikia tik įsitikinti ar kompas
prijungtas prie domeno (ir kokio) bei koks to prsijungusio žmogaus vartotojo
vardas. Vartotojo vardas ir slaptažodis nebūtų atskirai įvedinėjami.
Abejoju, ar man IE duos vartotojo slaptažodžio MD5 hashą. Na dar reikės
pasitikrinti - tikrai nesiginčiju, kol nepaskaičiau ;)