Tema: Re: PHP guru klausimukas
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-30 01:35:55
Shadowed wrote:
> Bandau isgooglint toki dalyka - yra exellio failiukas su imoniu
> duomenim. Na stulpeliai - salis, miestas, pavadinimas, tel, adresas
> ir t.t. Noreciau pabandyt viska kad patogiau butu issirint padaryt -
> drop downu pirmam punkte issirinkt Rytu EU, Vakaru EU, Afrika...
> Paskui kitas dropdownas kad atsirastu su saliu pavadinimais, paskui
> su miestu, na ir pasirinkus miesta jau ismestu info apie imone tame
> mieste. Jei mieste kelios imones tai visas ir ismestu... Gal kas
> turit pavyzduka ar gera nuoroda kur galeciau toki rast ?

Tu apie ką būtent nori paklaust? Apie excelį, php ar javascriptą, kuriuo
tuos dropdownus teisinga būtų gaminti?
Apie excelį, tai man paprasčiau buvo perlu xls->csv->mysql.
Apie php, tai nelabai aišku kame čia php? Nebent sudėtinga javaskriptui
atidavinėti duomenis iš mysql, pagal parametrus....
Apie javaskriptą, nors ir ne šitos konfos tema, bet principas paprastas
- pirmam dropdownui duomenus užkrauni kartu su page, tada onchange su
javaskriptu pasiimi duomenus antram dropdownui, kurio onchange pasiima
duomenus trečiam dropdownui ir t.t. Google - AJAX. O jei tingi, tai
tiesiog onchange perkrauk puslapį su kažkokiais kintamaisiais....