Tema: Re: Smartphone, Flash (ne)palaikymas, narsymas
Autorius: padugne
Data: 2011-08-06 15:28:57
On Sat, 06 Aug 2011 14:27:19 +0300, risas wrote:

> Kiek svarbu narsymui, kad smartphone'as palaikytu Flash? Ne youtube ir
> pan. video ziurejimui, bet narsymui naujienu portalu, el. pasto, Google
> appsu ir kt.?
>
> Suprantu, kad atsiremia i CPU galia Flash palaikymas, o tai atsiremia i
> kaina. Tik neturiu patirties, kiek labai Flash nepalaikymas darys
> narsyma nepakenciamu :) Patarkit. Dekui.

Tai issijunk savo kompe flasho plugina ir paziurek pats. Juk tau
geriausia zinot kur tu paprastai brauzijiesi. Jutuba beje galesi ziuret
ir be flasho, tam yra specialus appsas kuris integruojasi ir i brauzeri.

Mano nuomone flashas smartfone labiau trukdo nei padeda, cia as visiskai
sutinku su jo sv. dj gerb. dziobso I politika.
Turiu telefona su flasho palaikymu, bet laikau pastoviai deaktyvuota. Nes
dauguma atveju ju UI valdymas be peles yra tiesiog tragiskas. Jau
nekalbant apie tai, kad labai daugeli fufletu programavo subiniarankiai
su atitinkamom pasekmem performancui, energijos ryjimui ir t.t.

IMHO visas tas vajus tai tuscias burbulas. Pradziai visi klyke "mes be
flasho negalim gyvent", po to flashas atsirado ir staiga tapo niekam
nebeidomus.

--
kthxbai.