Tema: Re: HTC Touch HD pradëjo nusimuðinëti laikas
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-01 07:30:45
Hmm.. na sau atmetu šitą variantą. Mano tel niekada nebūna kišenėje su kuom
nors metaliniu. Jei krepšyje - tai tel. visada medžiaginėje įmautėje. Čia
spėju kažkas mano atveju programiškai vyksta.

-
"mindE"  wrote in message news:j14ecj$ovo$1@trimpas.omnitel.net...

> Buvo kilæ átarimø, kad kaip nors kiðenëje.. bet ðiaip ekranas rakinamas su

Mano nokijai e51 jei netyciom isimetu i kisene su raktais kartu (buna,
pasitaiko) akivaizdziai raktai uztrumpina kazka - nusiresetina/nusimusa
ivairus nustatymai (pvz desktopo paveiksliukas).

--
zulu aka mindE